020 750 0400
myynti@lasisaarinen.fi
myynti@alunikkarit.fi

”Katse eteen ja suupielet ylöspäin, saan vastoinkäymisistä voimaa”, laulaa tunnettu artisti radiossa toimittajan kaartaessa Lasi Saarisen pihaan Karkkilaan tapaamaan yrittäjä Jouni Siivosta. Haastattelun päätyttyä nuo laulun sanat tulevat mieleen voimakkaasti. Ne tuntuvat sopivan hetkeen.

Helsingin ydinkeskustassa, Kluuvin kaupunginosassa sijaitseva Kämp Galleria on yli 50 erikoisliikkeen kauppakeskus. Kauppakeskus tunnettiin vuosina 2012-2018 Galleria Esplanadina, mutta sitkeästi kaupunkilaisten mielikuvissa eläneeseen vanhaan nimeen päätettiin palata historiallisesti merkittävän Antiloopin korttelin kunnostuksen myötä.

Schüco Finland Oy:n ja Alunikkarit Oy:n yhteistyö alkoi heti kun jälkimmäinen perustettiin vuonna 2008. Yhteistyö oli itseasiassa alkanut jo paljon aiemmin vuonna 1996, jolloin toinen Alunikkarien perustajista Tapani Henttonen perusti yrityksen, joka keskittyi Schücon tuotteisiin. Henttosella oli jo yritystä perustaessaan seitsemän vuoden kokemus Schücon asennuksesta vieraan palveluksessa.

Tapani Henttosen ja Jari Hellgrenin perustama Alunikkarit Oy pääsi tavoitteeseensa, 10 vuoden ikään. Se oli miesten tarkoituskin yritystä perustaessaan. Toinen tarkoitus oli luoda Alunikkareista nimi, joka tunnetaan ja tunnustetaan alumiini- ja lasirakentamisen saralla. Kun molemmat päämäärät oli saavutettu, tuli aika luopua yritystoiminnasta ja saada se arvoiseensa seuraan ja omistukseen. Tapani ja Jari onnistuivat siinäkin.

Hyvä asiakaspalvelu on ollut Auto-Kehän johtoajatus yrityksen perustamisesta saakka. Vuonna 1960 Aimo Liljegrenin Karkkilaan perustama yritys on palkittu lukuisilla tunnustuksilla vuosikymmenten saatossa.

Raimo Pekkonen tunnetaan uutterana yrittäjänä ja idearikkaana ravintoloitsijana. Mies kasvoi alalle kirjaimellisesti äitinsä jalanjäljissä. Pekkonen ei ole muita toimialoja koskaan kokeillut, eikä niiden perään haikaillutkaan. Vuonna 1970 perustamansa Kaukoravintolat Oy:n tunnetuin luomus on Töölöntorin reunalla sijaitseva, jo käsitteeksi muodostunut ruokaravintola Mamma Rosa.

ASIAKASLEHTI 2019

Lasi Saarisen lähes 40 vuotinen historia sekä kahden yrityksen sulautuminen yhdeksi perheeksi, loivat tunteen, että nyt jos koskaan on aika toteuttaa oma asiakaslehti.
Kerromme lehdessämme tarinoita asiakkaistamme, yhteistyökumppaneistamme ja tarinoita meistä itsestämme. Toivon, että maltat lukea näitä tarinoita. Ne ovat tosia, tarinoita oikeasta elämästä.